Sunday, November 17, 2013

Skin79 The Oriental Smooth Sun BB Pact review by V.

Hi guys!
This is a review for my new Skin79 powder I've been using for over a week now.
Keep reading if you’re interested.


I purchased this powder from this website http://www.bbcreamshop.eu/sk. The same place I bought my bb cream from.
Why am I using a powder in the first place? Well first of all I have oily/combination skin and tend to get greasy and shiny during the day and powder keeps it controlled. And the second reason is that I want to get better coverage because of my hyperpigmentation and acne scars.
What I hate about most powders is that they give you that kind of heavy feeling on the skin and it looks cakey. And I like to go for natural look.

What it promises to do:

  •         Gives a dull skin a more natural shine
  •          Controls sebum production and provides a matte complexion
  •          Provides sun protection


I have this one in light beige color and it really suits me well. I apply it over my bb cream (Skin79 Dream Girls BB Cream) and the final effect really pleases me. I stay matte for nearly a whole day. BB cream gives you a dewy look, so even when you apply powder it looks natural matte. And I don’t feel greasy at all.
It comes in 13g package with an applicator, but for even more natural look I tend to blend it with my powder brush.
The coverage is light. Check out the photos for comparison. I don’t really expect to have flawless skin after applying anything. I think that if I would apply something with heavy coverage it would not look natural at all.

The scent is really nice and soft. Not too bold. I personally like it.
General impression: Coverage 4*/5*
                              Application 5*/5*
                              Positive qualities: SPF 25, skin tone adjustment, matte complexion 
V.
___________________________________________________________________________
Púder som si kúpila zo stránky http://www.bbcreamshop.eu/sk. Tam som si kúpila aj BB cream.
Prečo vlastne používam púder? Po prvé preto, lebo mám mastnú/zmiešanú pleť a počas dňa sa zvyknem dosť lesknúť a púder to udrží pod kontrolou. Druhý dôvod je, že potrebujem lepšie krytie kvôli hyperpigmentácií a jazvám po akné. Na väčšine púdrov nemám rada, že na pleti pôsobia príliš neprirodzene a výrazne. Majú taký ťažký make-upový vzhľad. A ja mám rada, keď make-up pôsobí prirodzene.

Čo sľubuje:
·         Dodáva mdlej pleti prirodzený lesk
·         Reguluje tvorbu kožného mazu a zmatňuje pleť
·         Poskytuje ochranu pred slnečným žiarením
Odtieň môjho púdru je svetlá béžová a táto farba mi naozaj sedí. Aplikujem ho na môj BB cream  (Skin79 Dream Girls BB Cream) a s výsledným efektom som spokojná. Pleť ostáva matná takmer celý deň. BB cream poskytuje svieži vzhľad, takže aj po aplikácií púdru ostáva pleť prirodzene matná. Necítim sa vôbec mastná.
Púder je v 13 gramovom balení spolu s aplikátorom, ale pre ešte prirodzenejší vzhľad používam štetec na púder.
Krytie je slabšie. Pre porovnanie si pozrite fotky. Neočakávam mať bezchybnú pleť po aplikácií čohokoľvek. Myslím si, že po použití prípravku so silným krytím, by výsledný efekt mojej pleti bol neprirodzený a vyzerala by som ľudovo povedané „zmachlená“.

Vôňa je jemná a príjemná. Osobne mi vyhovuje.  
Celkový dojem: Krytie 4*/5*
                         Aplikácia 5*/5*
                         Pozitíva: SPF 25, prispôsobenie sa tónu pleti, matný vzhľad

V.

No comments:

Post a Comment