Sunday, October 20, 2013

My November wish-list


So, I picked some things I would like to get before November comes. As it will surely be colder and colder from now on, I went for a warm and cozy look.


1. checked-dress: I´m really starting to like this school look. It really fits into classroom and for me it is the ultimate favorite choice of pattern :-) Must-have!
2. ankle boots: well, I already have one (even similar), but these are just perfect! I can imagine combining them with skirts/dress as well as simple jeans.  
3. white cardigan: actually, color does not really matter, but I like the knitted long-fitting cut with big brown buttons. So warm... :-)
4. over-knees: wearing over-knees with dress or skirts creates a very fashionable look with minimum effort. Perfect to school or just a regular outing...
5. black&white scarf: it would go well with my black coat and keep me warm...
_____________
Takže vybrala som si zopár vecí, ktoré by som si chcela kúpiť ešte pred príchodom novembra. Určite bude stále zimšie a zimšie, takže som sa zamerala na warm a cozy look.

1. kockované šaty: Naozaj sa mi začína páčiť takýto školský look. Viem si to dokonale predstaviť v prostredí triedy a pre mňa sa stáva ultimate favorite vzorom :-) Must-have!
2. členkové čizmy: Aj keď už jedny mám (a dosť podobné), tieto sú proste perfektné! Viem si predstaviť kombinovať ich so sukňou/šatami ale aj s jednoduchými riflami
3. biely kardigan: hm, na farbe vlastne ani veľmi nezáleží, ale páči sa mi ten pletený dlhší strih s veľkými hnedými gombíkmi. So warm... :-)
4. nadkolienky: mať na sebe nadkolienky so šatami alebo sukňou podľa mňa pôsobí dosť štýlovo bez veľkej snahy. 
5. black&white šál: nádherne by sa hodil k môjmu čiernemu kabátu...

So what is your must-have November style? Let me know in comments :-)
______________________________
Čo je váš must-have novembrový štýl? Dajte mi vedieť v komentároch :-)

(pictures from: www.fashiolista.com)

Coraline








No comments:

Post a Comment