Tuesday, October 1, 2013

F&F Fall


Alebo by som mohla povedať Tour de F&F? :)

V jeden deň som si spravila malý research v F&F a v ich jesennej kolekcií. V ich jesennej kolekcií ma zaujali svetre, pulóvre a komponent čipky (kt. osobne oceňujem!). Jednotlivé kúsky oblečenia som zoradila do kategórií od CHCEM SI KÚPIŤ-MOŽNO-SKLAMALO po NECHCEM.
Taktiež som zistila, že najlepší spôsob ako prestať chcieť veľa kusov oblečenia v jednom obchode, je vyskúšať si ich! Všetko oblečenie, ktoré na fotkách uvidíte, sa mi pôvodne veľmi páčilo a chcela som ich. Po vyskúšaní mi zostali tri/štyri, kt. si chcem reálne kúpiť. 
Ospravedlňte prosím fotky z kabínky. Inak sa nedalo. :)

kategória: CHCEM SI KÚPIŤ


Vzorovaný cardigan  25 e        
Zelený cardigan  7 e       
Pásikavý top    12 e

Vzorovaný cardigan. Už keď som ho zbadala, som vedela, že je THE ONE. Teplý, hebký, krásny vzor, ktorý je v poslednom čase všade, to mne však nevadí. Baví ma(ala Dara) tento indiánsky/aztécky vzor. Už mi zostáva iba čakať na sale a dúfať, že tam moje číslo zostane! 
Zelený cardigan. Ten je už doma, pretože splnil farbu: zelená, gombíky- cute a cenu. Pôvodne stál 10 eur, ale po 30% zľavách stál 7 eur. Kto by odolal? 
Pásikavý top.Na vešiaku mi prišiel pekne, ale nijak zvláštne úžasný. Zaujal ma kvôli pásikom a čipke a prekvapil ma. Ako oblečený... Kúpil si ma. V mysli. Zatiaľ. :)

kategória: MOŽNO
Bodkový pulóver  22 e                                                                               
Modry pulóver     15 e

Bodkový pulóver. Pekný, ale... nepresvedčil ma. Buď je to mojou postavou... alebo mojou postavou, ale neviem sa rozhodnúť, či vyzerá dobre alebo nie. Prišla som si v tom moc napuchnuto, ak to je ten správny výraz. 
Modrý pulóver. Mali ho aj v letáku a sklamal. Neviem. Prišla som si v ňom veľmi preppy na môj vkus. Divné je, že takto na fotke sa mi viac páči ako vtedy v kabínke. 

kategória: SKLAMALO
Bordové tričko   10 e        
Mint pulóver       15 e

Bordové tričko. Hm. Ako vraví kategória: Sklamalo! Moc voľné, aj keď čipka vzadu je pekná súčasť. Očakávalo som ho trošku tesnejšie, či skôr trochu tvarujúce. Rukávy mi prišli široké. Myslím, že práve strih rukávov pokazil celý dojem trička, lebo farba aj potlač aj čipka sú pekné. Možno to ani na fotke nevidieť, ale verte mi, boli široké. ;)
Mint pulóver. Dala som sa oklamať farbou a tými ľaktenkami (môj výraz). Veď to vidno aj na fotke. Čo dodať. I was fooled. 

kategória: NECHCEM

Riflová košeľa  19 e

Riflová košeľa. Riflovú košeľu som si dala aj do Fall wish-listu n.1, tak prečo to nezrealizovať. Rada by som, ale aj táto 1001 mi nesedela. Vzdám to? Nie. Nevzdám. Naďalej ju budem hľadať. I had so much hope in you. :(

Tak a toto je záver Tour de F&F. Samozrejme v F&F sú aj iné veci, ale mňa zaujali práve tieto. Dúfam, že sa vám môj výber páčil a moje kabínkové fotky vás príliš nepobúrili. :) 

Moiflame 
Stay positive and unique. 

No comments:

Post a Comment