Monday, September 23, 2013

Fall 2013 - nailpolish edition

This is officialy my first fashion related article from me, Moiflame, and I have decided to dedicate it to nailpolishes. I don't know how much can be written about nailpolishes, but I will try to keep it short and sweet. I have never been that girl, who would wear only some nailpolishes for that particular season. I had rather followed my mood. People change, so do I.

Sooo, for now it looks like Moiflame will ofen show these colours on her nails during fall of 2013.

Oficiálne prvý fashion related príspevok odo mňa, Moiflame, a rozhodla som sa ho venovať práve lakom na nechty.
Neviem ako veľa sa dá napísať o lakoch, ale I will keep it short and sweet. :)
Nikdy som nebola dievča, ktoré by nosilo len isté laky v istom období. Skôr som sa riadila náladou. Človek sa však mení a tak to vyzerá, že Moiflame bude najčastejšie vystavovať svoje nechty v týchto farbách.




CENA, 2,59 e
Catrice Wrapped Around My Finger 190, inak malinová. raspberry for me. :)

I've been trying to get this shade for very looong time and personally I think that together with emerald colour, these will be my fav colours in fall and not only in nailpolishes.

Túto farbu som dlho zháňala a osobne si myslím, že spolu so smaragdovou to budú moje fav farby túto jeseň, aj mimo lakov. :)

Catrice Levander On Agenda 770, inak fialovo sivá. purple with hint of grey for me.

I like the name. Two coats are needed. Beside that I LOVE IT.

Páči sa mi názov. Lak treba natrieť v 2 vrstvách. Inak LOVE IT.

CENA, boli darček.
Maybelline COLORAMA č. 120,

Maybelline COLORAMA č. 254, béžová. beige.
Two coats needed.
Tiež dve vrstvy.


Colorama lasts long. (Even during washing up) Luck or fate? - I will test that couple more times.
Catrice did not resist washing up that well, but in my opinion it is good drugstore nailpolish. (not included Miss Sporty- bad experience)

Colorama vydrží dlho. (Aj pri umývaní riadu, pozn. odskúšané) Luck or fact?- to sa bude ešte testovať! :)
Catrice riadu neodolalo tak dobre ako Colorama, ale inak som názoru,že vydrží ako každý priemerne dobrý lak z drogérie (not included Miss Sporty- zlé skúsenosti).


Well that's all from me. Hope you find it interesting or helpful in some way. By the way, which brand of nailpolishes do you like or prefer? What are your nailpolish colours for autumn 2013?

Tak, to by bolo všetko. Dúfam, že článok zaujal, pomohol. Inak akú značku lakov máte radi, či preferujete? A aké sú vaše farby lakov na jeseň 2013?

Moiflame

No comments:

Post a Comment