Friday, September 27, 2013

Balea


Ahojte,
rozhodla som sa napísať takú drobnú recenziu na značku Balea. Z vlastnej skúsenosti, keď si plánujem kúpiť nejakú kozmetiku, tak najprv pozerám hodnotenia na fórach a blogoch. Tak som si povedala, že možno môj názor pomôže iným.
Takže, pekne stručne a výstižne. Vo všeobecnosti som s Baleou spokojná. Myslím, že je fakt za dobrú cenu a je to podľa mňa kvalitná značka.
Ktoré produkty som teda vyskúšala a čo na ne hovorím?




1. Čistiaci gel
Väčšinou preferujem jednoduchú kozmetiku na pleť, bez zbytočných parfumov a podobne, tak aj preto som sa rozhodla pre tento gel. A môžem povedať, že som s ním fakt spokojná. Dokonale odlíči, nevysuší mi pleť: práve naopak- zanechá ju jemnejšiu a čistú. Väčšinou po ňom nepoužijem žiadnu pleťovú vodu. Takže ODPORÚČAM.

2. Šampón MED 
Na šampóny som dosť vyberavá a opäť platí, že radšej stavím na niečo jednoduché. Moje vlasy neznesú hocičo, najmä nie príliš "krémové" šampóny, takže používam skôr tie priezračné (napr. žihľavové). Odvážila som sa teda vyskúšať aj balea šampón, konkrétne MED; pH neutral. A je super. Dobre pení, takže stačí malé množstvo a nemám s ním žiadny problém. Väčšinou však použijem ešte balzam na vlasy, aby boli jemnejšie, takže či mi vlasy zjemní aj tento šampón, naozaj neviem. Ale ODPORÚČAM.

3. Kondicionéry 
Vyskúšala som zatiaľ štyri kondicionéry (viď obrázok). A úprimne mi prišli všetky rovnako dobré. Naozaj som v nich nevidela žiadny rozdiel. Zanechali mi hebké vlasy, veľmi ľahko sa rozčesávali, menej sa motali a pomohli mi aj na moje messy vlny tak, že pôsobili uhladenejšie. Myslím, že výber v tomto prípade skôr závisí od vône, ktorá naozaj vydrží. OPORÚČAM. Nie sú to ale najlepšie kondicionéry, aké som kedy mala. Môj TOP je Loreál preference, ktorý je priložený k preference farbám na vlasy. Ten zbožňujem.

4. Hand lotion: San Francisco (limited edition)
Kúpila som si ho najmä kvôli praktickému baleniu. V podstate mi vyhovuje, rýchlo sa vstrebe a mám jemné ruky. Ale úprimne: mala som aj lepšie krémy (dosť mi napríklad sadla Indulona: Olive). Takže myslím, že pre tých, ktorí nemajú extra problémy so suchými rukami, je to dobrá voľba. Ja osobne ale nabudúce vyskúšam niečo iné.


5. Telové mlieko 
Väčšinou som sa stretla na internete s negatívnym názorom na Balea telové mlieka. Ale ja mám naopak dobrú skúsenosť. Opäť sa dobre a rýchlo vstrebalo, a zanechalo jemnú pokožku. Používam ho najmä na nohy po holení a som spokojná. ODPORÚČAM.

6. Sprchové gely
Vyskúšala som dva a to: Creme-Ol olivový, ktorý nádherne voňal a bol veľmi jemný. Výborne sa v sprche rozpenil, takže dosť dlho mi vydržal. Ja som trochu zaťažená na olivovú kozmetiku a s týmto som bola veľmi spokojná. Ďalší je z inej rady. Kúpila som si čerešňový najmä kvôli vôni. Páči sa mi, ale vôňa na tele dlho nevydrží, plus v sprche málo pení, takže nespĺňa moju základnú požiadvku pri sprchových geloch. Ale tí, ktorým vyhovuje málo peny, budú možno spokojnejší.

7. Balzam na pery 
Konkrétne s týmto balzamom nie som príliš spokojná. Bol na mňa priveľmi mastný a po chvíli sa mi rozniesol aj okolo úst, čo mi naozaj liezlo na nervy. Po tejto skúsenosti som si už Baela balzam na pery nekúpila, takže neviem, aké sú ostatné. Môj najobľúbenejší balzam, ktorý som si kúpila už asi tretíkrát za sebou, je Alverde Calendula, s ktorým som maximálne spokojná.

Tak, to je asi všetko, čo som od značky Balea vyskúšala. Dúfam, že som vám aspoň trochu pomohla a uľahčila rozhodovanie. Ešte raz zhrniem. Je naozaj za dostupnú cenu a kvalitou sa podľa mňa vyrovná značkám ako Garnier či Dove, od ktroých som tiež vyskúšala niekoľko produktov. Rozdiel je len v cene.


Coraline






No comments:

Post a Comment